mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

Ang del 1..

Publicerad 2014-04-02 09:06:18 i Allmänt

Joo, jag blev lite avbruten o tappade tråden där vilket betydde att när jag sedan fortsatte på del 2 så hade ungefär 4/5 delar av den fortsättning som skulle plitas ner liksom försvann..  Men det är så min stökga hjärna fungerar.. Eller inte fungerar..  Jag vet inte..  Ungens barnmorska skrattade åt mig igår när jag sa att jag är både lite störd o lite missbildad..
Det är ju faktiskt dagens sanning...
 
Nåja.. Det fortsatta utlägget i del 1 lär väl komma så smånigom..  När vette tusan...
Men det brukar hoppa tillbaka in i det där lite mer medvetna stadiet efter en tid o fram tills dess ligger det o gror o "mognar" eller nåt sånt..
 
Har i alal fall fått dagens träning avklarad.. Det är skönt:)  Utökade både intervallerna med 5 minuter o den lugna rodden med 5 minuter, enligt kalkylatorn har jag där med bränt dryga 500 kcal.. Det är bra.. För de sista invägningarna har jag liksom legat på en väldigt låg nedgång..  SÅ det kanske är det som krävs för att det ska funka o komma igång igen..  Intaget har iofs också legat lite högre så det är väl egentligen helt logiskt..
Men men..  Ihärgigt, envist o vrångt.. Ja det är väl lite så det måste få vara:)  Men jag gillar när det rasar av 1-1½ kg i veckan...   MYCKET mer än när det lämnar av 100 gram..  Det är ju löjligt lite....
'
Nu ska jag in i duschen o ladda för ett vetirinärbesök med den huggna hunden:)
 
Ha en fin dag!!
 
Det fnns människor man gillar.. Det finns människor man tycker om....
O sen finns det människor man älskar.....
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela