mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

Sovit lite middag:)

Publicerad 2014-04-14 16:00:56 i Allmänt

O nu drickes det kaffe för fullt:)
Gött skit det:)
Varit på Sjukhuset o fått mina svar på skelettet idag...
O jag är inte bara gnällig o löjlig..
Det är faktiskt trasigt..  Men inte trasigt bortom räddning:)
Ibland har man tur:)
Nåja, ska visitera sjukgymnast o så skulle ortopeden få kika på plåtarna för både höfter o rygg o så ska vi se vad de säger om saken:) 
Känns rätt bra måste jag säga:)
Skönt att veta att det inte handlar om en vek o svag rygg "bara" utan att det faktiskt är fel där "på riktigt".. 
Fick mig en nål kortison o lokalbedövning i höften också, slemsäcken där var fint inflammerad:)
Så den här eftermiddagen har jag för första gången på massa år varit helt å hållet oöm där:) 
JAg tycker nog att de skulle kunna skicka hem de där sprutorna med en jag..  Så kan man hacka dem i sig lite då o då bara för minnas vad skönt det är att inte ha ont en stund:D
Så jag tar till mig mina skvanker och känner att världen är en rätt trevlig plats ändå:)
 
Dags att tömma muggen o börja skotta lite jord:)
Nu ska vi få ordning på vår örtagård:)
Kommer att bli fint där:)
Skönt just att bara öppna dörren o hugga av de blad man vill ha:)
Skulle vara lite kul om vi lyckades hitta en liten pepparplanta också, förstå vad mysigt o kunna plocka av lite goa gröna pepparkorn o slänga i såserna:)  Helt oslagbart med färska pepparkorn:)
 
Ha en fin fortsättning på eftermiddagen:)
Här är livet rätt gott:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela