mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

Rökfri:)

Publicerad 2014-05-26 21:12:18 i Allmänt

 
 O utan hjälpmedel:)
HAr itne haft nikotinsprayen på några dagar heler...
O det som stör mig är att det harvarit så mycket lättare än jag trodde....
Skitirriterande..
Så varför var det lättare då?
Antagligen för att jag faktiskt ville...
O för att jag hade en plan..
 
Kroppen börjar i sakta mak fungera igen också:)
Den ahr fatt andas, sova o återämta sig lite efter de här 6 månadernas senaste rusher..
O de har varit många!!!
 Räknar kallt med att hitta tillbaka till mig snart:)
Psyket är lite stabilare..
Fortfarande rätt trött men det ger sig det med:)
 
O nu ska det bli sommar:)  Snart i alla fall:)  Men först ska det vara ett par dagar sv skitväder så att vi kan experimentera fram husets egna korv:)
3 sorter ska det bli..
1 på fläsk, 1 på nöt o 1 med kyckling:)  Satsar järnet på fläsk o nöt i miorrn:)
Ska bli spännande att gå loss på faktiskt:=)
HA en fin kväll:)
<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela