mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

Men dräm mig i skallen o låt mig somna av..

Publicerad 2014-04-13 20:55:44 i Allmänt

Just nu påminns jag om varför jag faktiskt inte anses vara arbetsför..
Kan inte riktigt förklara det men jag skulle kunna lägga mig i sängen o inte stiga upp mer..
Det är slut med tanten liksom..
Kroppen finns det mer i men resten är tömt..
Löjligt egentligen..
Jag jobbade ju förut..
VAr jag sån här då?
Liksom redo att gå i taket, bryta ihop, krypa under täcker o självdö? 
 
Har läkartid i morrn o just nu känner jag att om han faktiskt säger att det ÄR trasigt så klappar jag till honom..
 
Det finns inget psyke kvar..  Otäck känsla faktiskt..
Men i morrn ska jag inte ta ett vettigt handtag..
JAg ska stabilisera mig lite..
Tror det är det bästa för hela min omgivning..... 
 
HA det..
Nu ska jag glo på film snart!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela