mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

Lite glad faktiskt..

Publicerad 2014-04-16 17:54:06 i Allmänt

Av massa orsaker...
För det första det självklara,..
Jag har tur helt enkelt, med folk omkring o de som står mig nära...
För det andra för att de satta sprutan i höften i måndags:)
Jag har ju massor med energi och jag KAN göra av med det:)
Det är helt otroligt vad man blir trött av värk.
O när jag ingen har är jag mycket mer på G...
Annars har det varit 20 minuter åt gången o sen har jag måsta sitta en stund o låta det lugna sig..
Fortsätter det så här så vågar jag mig tom snart ut o gå snart:)
Kan nog helt ärligt säga att jag inte minns när det inte värkte o det är LJUVLIGT att det inte gör det på samma sätt o med samma intensitet längre:)
 
Jag känner mig helt enkelt som en snällare o gladare människa...
Sen får vi se hur länge det håller i sig :D
Det kan gå över på en griskblink om det vill sig illa...  Men då kanske o förhoppningsvis det kan bero på nåt annat.D
 
Ååh, jo,.,..  Fick ett ryck o gjorde flera "skummisar"
Blev lakrits.. O SABLAR vad goda de var:)
Varöfr säljer de inte såna istället för de där gamla vanliga "traditionella"?
Det är ju bara å slänga i lite (eller rätt mycket) lakritsrotspulver i sockerlagen för att hitta en ny smak...
 
Så nu är kylen full av skummisar..
O polenta kakor.. Heidi gjorde en lemoncurd också, som jag tror blir e bra kräm till kakorna..
Så i morn är det slutstädning o cheesecake bakningen kvar bara:)
 
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela