mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

Sovit rart..

Publicerad 2014-04-13 08:30:03 i Allmänt

O ihållande i 6½ timme så jag betraktar den här dagen som startad  nu faktiskt..
Ska stoppa i mig lite frukost o försöka hinna med o dra av lite här hemma under tystnad..
Kärasten snarkar.. Han har bra mycket större sömnbehov än jag har..  Så jag får försöka vara lite hänsynsfull...
Känns som en rätt bra dag idag faktiskt.. Inte så trasig i kroppen så det kanske händer nåt när jag rar igång..
HAr tillbringat mer eller mindre hela veckan hos ungdomarna för att göra det babisförberett..
Gubbsen har renoverat sovrummet o pillat lite med annat smått o gott..  Blir riktigt fint faktiskt)
O nu är det bara 1 rum kvar att få ordning på..
Vardagsrummet.. O det ska få sig idag bara byrån torkat o garderoben hämtats.. Det är väldigt svårt att städa ordentligt när kläderna inte har nåt "eget" ställe:)  O nu är de snart 3 som behöver kläder på sina egna ställen:)
Vi såg när vi tog köket att det är trägolv under mattan i köket..  Jag blev lite avundsjuk faktiskt :D  Nej men det är ju drömgolvet liksom.. Bara o slipa ner o fylla upp springor, betsa o lacka..  Förstår väl vad fint det skulle bli.
Men det är ju olika vad man tycker..  De kanske vill ha laminater o det lär de ju få, det är ju trots allt dom som bor där o ska leva där:)  O det tenderar att vara olika vad halvgamla tanter o ungdomar tycker :D
 
HAr massor med saker jag känner för att skriva om idag men jag nöjer mig med det här som både en uppmaning o en vädjan till alla jag känner o tycker om:
 
BEHANDLA DIG SJÄLV SOM DU BEHANDLAR DOM DU TYCKER OM..
VÄNLIGT, ÖMT, KÄRLEKSFULLT O MED VÄRME..
DU FÖRTJÄNAR DET FRÅN DIG SJÄLV D MED!!!!!!!!!!!
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela