mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

Förkyld..

Publicerad 2013-04-23 10:04:54 i Allmänt

Packar i mig bisolvon för att låta bihålorna få tömma sig, de har grott igen fullständigt..  Så jag pumpar näsan full med Otrivin också, för att underlätta passagen liksom:D  Igår låg jag på soffan hela dagen och småslumrade..  Idag känns kroppen bättre, är inte feber öm eller nåt sånt så jag kanske får nåt gjort igen:)  Skulle behöva städa av och tvätta lite.. Långsamt och försiktigt lär det nog vara men kan i alla fall göra nåt:)  Och det är skönt:)  Brukar kännas som om dagarna går lite fortare då:)  Iofs rann helgen iväg i en rasande hastighet så det gör inget att det är några låga dagar:)  Och snart kommer Kärasten hem också:)  Bara 1 vecka kvar nu:)  ar inte ritkgit fattat att han varit borta 3 veckor redan..  Det är väl som folk säger, att tiden går fort när man har roligt..  Elelr har mycket att göra.. 
Nu ska jag ut o fixa lite lunch, för jag börjar bli hungrig faktiskt. Tror det får bli soppa den här gången också.. Varma Koppen är en bra uppfinning:) Eller så ska jag satsa på kokta ägg o kaviar..  Det är också gott..  Middagen är helt oplanerad..  Får gå in o riva lite i frysen och se vad som lockar:)   Lär väl bli lite mer ordning på maten idag än vad det var igår i alla fall.. Middagen bestog av varma koppen o mackor..  Sent!!  Inte bästa alternativet kanske men det dög just då:) Det gör det nog itne idag för idag är jag hungrig på riktigt igen..
 
Ha en fin dag:) 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela