mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

Efterlyst igår..

Publicerad 2013-02-28 15:42:39 i Allmänt

Pratades det om mordet på Olof Palme..
Han mrdades -86...  Det är lång tid av spekulationer och
funderingar det...
Ja är en av de där som inte för en enda sekund tror på att Pettersson var den som höll i vapnet..
De får säga vad de vill om det..
Jar har aldrig trott det och kommer heller aldrig att tro det...
Men varför tror jag inte på det då?
Ja det vet jag inte..
Kanske vill jag inte tro på det..
Kanska tycker jag bara att det känns orimligt.
Jag känner dessutom lite så att Olof Palme var en av de största människorna i världen på sin tid..
Han måste ha haft MÅNGA ovänner.. Och säkert en ännu störra ansamiling vänner..
Jag var 12 år då.. eller jag skulle bli det året..
Och ajg minns en massa skriverire om det så klart.. 
Jag trodde redan då att det var nåt större faktiskt..
Och det tror jag fortfarande..
JAg tycker att den som tog livet av honom var för strukturerad..
Jag tror att de flesta morden på politiker begås för att stoppa dem av nån orsak..
Vad P skulle ha haft för orsak att stoppa en amn av den digniteten övergår mitt förstånd..
Liksom att han var fullt aktiv i missbruk..  Nu menar jag iofs inte att missbruket skulle stoppa nån från att mörda men jag tycker att det rimligen borde vara en större jakt på annat än en politiker just i den stunden..
Och faktiskt; ska man nu tro Gert Fylking så var han (P) i stan för att köpa droger..
Och han fick inga droger..  Och det betyder i son tur att jag går till mina egna och andras beteenden när jag/vi vill ha droger..  Det är inte riktigt så att man sätter o sitter stilla.. Eller står o väntar i lugn o ro..
Eller jo det kan man väl iofs göra men i så fall gör man ju det DÄR amn ska köpa och då letar men med blicken efter den man ska handla av om man har gjort upp det.
Att tålmodigt ståo vänta på att en annan människa ska komma ut...  Det gör ma liksom inte..
Och ajg känner ingen med brist på droger i kroppen skulle kunna göra det heller..
Det är för "rörigt" i kroppen o i huvudet för att man ska kunna sasmla ihop sig så länge som en film ju...
nåja nåja.. Folk får tro vad de vill som tur är..
Och min tro är NEJ!!!  Inte Pettersson..
 
Vad tror jag då?
Ja jisses.. Det vet jag inte heller...
Så kalrt.. För vem VET det egentligen???
det torde väl vara den som skjöt då och den verkar ju inte vilja berätta det..
Såvida inte nåt av de erkännanden som har kommit in är sanningsenliga.. Och det VET vi ju inte heller.. Det har ju i vart fall inte tagits emot nåt som de har tagit på allvar..
I min värld var det nåt gemensamt arbete..
Kanske nån utifrån som villa ha det gjort och nån inifrån som faktiskt gjorde det..
Altså.. NÅN inom ordningsmakten.. Polis (vanlig eller säpo eller vad anant det nu finns), militär (det fanna trorts allt en sån då) eller livvakt...
Jag tror det för att det är så mycket konstigt i allt..
Jag tror att det måste ha varit nån som kan "mörka" och dölja saker..(saker har försvunnit och radertas)
Nån som strukturerad och tålmodig..   (vilet liksom utesluter aktivt missbrukande)
Nån som egentligen inte har nåt politiskt intresse men väl ett ekonomiskt.. (beställt mord?
det är vad jag tror...
och sen får DU tro vad du vill:)
Ha det fint:)
 
<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela