mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

FNYS!!!

Publicerad 2013-02-18 10:54:02 i Allmänt

Rott men fixade itne min 40 minuter idag..
Kroppen är alldeles slut av nån underlig anledning..
Nåja,, Det blev dryga 35 minuter i alla fall..  så helt ogjort är det ju inte..
Mera vatten bara.. Är väl som vanligt där det faller.. Måste bli bättre på att få i mig det..
Idag blir det gårdagens middag till lunch.. Och rårivna morötter.. Mycket morötter:)
 
Morötter, tomater, blomkål, broccoli är nog mina favoriter..
Nåt som itne alls går i är däremot brysselkål...  Huuuuua..
JAg tycker det är hemsk.. Men jag gjorde ett tappert försök för att lära mig tycka omd et..  Mest för att alla hävdar att man LÄR sig tyckaom det.. köpte hem 5 kilo och tvingade i mig till varje mål mat i 2 veckor...
Jag mådde illa varje gång.. Lärde jag mig tycka om det ???  Inte en chans heller..
Jag avskyr det lika mycket nu nu om inte mer än tidigare..
Lever är oxå en sån rätt..
FUNKAR INTE!!!!!
Smaken 'r okej..  Men konsistensen..  Vidrig på allvar..
malenlevebiff däremot är GRYYYYYMT gott..
Men koktpotatis, gräddsås och lingonsylt:)
 
Annars gillar jag nog det mesta....
Nu ska trycka i mig min kaffemugg och FB:a lite:)
Ha en fin dag
<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela