mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

Fråga Olle reflektion..

Publicerad 2013-02-15 12:43:23 i Allmänt

 
 
Kollade Fråga Olle igår och uppenbarligen gjorde flera det.. Jisses vilka reaktioner på FB...  Här kommer några : jag spydde rakt ut där jag satt, de är sjuk i huvudet, hur kan ett sånt fetto få vara på tv, hur kan de visa när den där feta gubben blir avsugen, galon är för barn så han är  så nära pedofil man kan komma osv osv osv..
För det första.. Jag menar itne att jag förstår att sexuellt som försiggår i världen.. Det gör jag verkligen inte.. men jag förstår fetisher..
 
Och vad är en fetish då??
Det är att ha en sexuelldragning till material (latex, metall), saker (nappflaskor, stigbyglar), personliga attribut (bröst hår) En fetish kan vara i princip vad som helst.. Allt från skor till att vilja klä sog som baby eller som ett jättegosedjur.. Som sagt var.. Jag förstår inte alla de här dragningarna eller det sexuella i dem.. Lika lite som jag förstår en sexuell dragning till tex en nån som vill kallas "daddy" eller anorektisk kvinna.. Men det finns..
 
Jag kan inte kalla det sjukt..
Jag kallar inte heller alla dragningar sunda..
 
Men ajg tänker på det de visade igår. Galon, ja det må vara ett klädesplagg för barn..Men det andvänds av fiskare oxå..  Latex ser ut och känns ganska lika, det som skiljer är att latex i regel smiter åt kroppen på att annat sätt..  Men sällan betraktas latex som nåt som kännetecknar en pedofil...  Däremot en subkvinna eller subman eller dominanta parter..
 
Det här med Strap-on då..  igår var det en killa som böev påsatt av sin kvinna och de båda njuter av det.. VAd är då problemet?? Om nån spyr rakt ut för att 2 människor har sex på ett sätt som de båda njuter av så är det kanske läge att stänga av tvn.. <Kan garantera att om det hade varit 2 flator som  ägnade sig åt sama sak (analsex med strap-on) så hade kommentarerna varit helt andra..  Det är inget direkt ovanligt i ett BDSM förhållande med en SUBman att sånt händer..Och deet KAN inte vara främmande för nån att mannen sG-punkt sitter en bit upp i rumpan längre??  SÅ pass mycket sexualinfomation finns det.. ÖVERALLT!!!  Förmodar att ingen bara kör en dildo upp i rumpan på nån som inte vill så du som spyr rakt ut lär inte behöva utsättas för det..  Och i slutändan.. Beror ditt spyende rakt ut på att att du lider av homofobi, analskräck eller är det så att det beror på att de här 2 personerna bytte roller??   Fundera på det.. Du kanske kommer fram till nåt vettigt..
 
Medicinkliniken då.. Ja vad säger man.. De betalar för att komma dit.. Och är man villig att betala för en tjänst så uppskattar de den väl antagligen..  Och jag tvivlar starkt på att nån som bara nosat på den hrä sortens lekar faktiskt söker upp en profisionell domina.. Det känns väl lite orimligt.. Och även här.. INGEN begär förmodligen att du som far illa av att se det ska göra det..
 
Gruppsexbiografen.. Ja men du som for illa av att ett dallrigare fruntimmer hade gruppsex.. Face it,, DU behöver itne delta och de som gjorde det hade faktiskt möjlighheten att INTE göra det om det var vad de hade velat..   Lika lite som du förmodligt MÅSTE suga av en man med en kalaskula...  Så avd är problemet här då??  Jo det handlar om att de här människorna inte tilltalade ögat.. Det var tjockisar med där.. Usch och fy..
Chocking news vännen.. Vi tjockisar HAR sex..  Vi ber dig bara itne vara med...  Det äckligaste jag såg i den där biografen var en av de kladdiga äckligt fläckiga stolarna..
 
Och vart vill jag komma.. Joo, det är rätt enkelt.. Omman inte gillar det de visar så BEHÖVER man fatiskt inte titta.. Man MÅSTE heller itne ägna sig åt det..
 
Jag förstår tillexempel inte det här lite slicka, lite suga och sen köra in o ut tills nån eller båda kommer.. 
Altså avstår jag från det för saker jag gillar bättre.. Betyder det att jag ser ner på dem som ägnar sig åt det eller gilalr det? Nej verkligen itne.. JAg är nog snarare glad åt att de är nöjda med sitt.. Skulle jag vilja byta?? Aldrig i livet..Om det var det enda sexet jag skulle ha resten av livet skulle jag faktiskt hellre leva i celibat..  Och nej. det är inte bullshit.. Det är faktiskt så.. AJg har lämnat relationer pga av att de jag varot med inte haft samma sexuella preferenser som jag har.-..  Kärleken må ha funnits där men när man går omkring otillfredsställd i flera år (för det är itne bara sexullt otillfredsställd man blir utan det drabbar även andra områden) så finns till sist ingen annan väg.  Även om den man är med kanske har alla fna underbara sidaor man kan tänka sig förutom just det som triggar sexet.. Det resulterar i att man blir uttömd.. Man tappar orken och lusten..
 
Jag är en subkvinna.. OCh det är den jag är. Jag lämnar över ganska många beslut till min käraste.. Tex hårfärg, mat sexuella initiativ, orgasmer osv.. Jag mår dåligt när jag måste gå jämte honom eller ännu värre framför för det är inte MIN plats.. Det är små saker..Men det är viktiga saker..  FÖR MIG.. Hur du sätller dig till det ligger utanför både min kontroll och mitt intresse.. JAg vill bara försöka förklara hur JAG upplever det..
Sen är jag bossog och dominant i andra avseenden.. På gott och ont..
 
Men när ajg får vara JAG, det beslutslösa redksapet DÅ käner jag mig trygg.. DÅ är min kärlek som allra störst.. När jag får släppa omvärlden och BARA vara till för de som betyder nåt..  DÄR finns min lust.. DÄR finns min kärlek..Och DÄR har ett flertal relationer brustit för de flesta förstår det inte..
 
JAg är ingen feminist som tror på jämställdhet.. Däremot tror jag på JÄMLIKHET..
Att vi alla är jämlikar.. Jämställda kommer vi aldrig att bli för vi HAR olika förusättingar för vissa saker..Och JAG vill för min egen fdel inte det heller.. Men min käraste vill jga vara KVINNA.. Det funkar dåligt ibland med all vardagens sysslor men när jag faktiskt har fden möjligheten är jag 100% trygg och tillfreds...
 
Kalla mig fel... Kalla mig freak.. Kalla mig sjuk och allt vad ni vill..
Mend et är mitt liv och under de här förutsättningarna kommer jag bäst till min rätt..
Jag kallar mig inte hemmafru för intet.. Det ÄR mitt drömyrke:)
Och mitt drömliv:)
 
Ha en fin dag nu..
Och fundera lite på vad som gör att ni reagerar så hårt på end el saker..  Kanske är det faktiskt så att DINA egna lustar  och böjelser faktiskt är lika chockernade för en del andra.. 
För VEM har rätten avgöra vad som är normalt eller acptabelt.
ALLA gör vi saker som andra betraktar som onormalt..
Så VEM sätter normen??
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela