mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

Fredag..

Publicerad 2013-02-08 12:27:58 i Allmänt

Innefattar een bunt omgångar på gåbandet..
Skippade rodden idag för att få ging nedre delen på kroppen..
Återgår till mina 40 min på måndag..
Igår gick jag 6 gånger.. 10-15 minuter åt gången.. Börjar lära mig att gå utan att sprätta:D
Och idag ska jag väl förska mig på samma grej igen.. Gillar att det är så smidigt att kliva på o få fart på benen även om de bara är korta stunder så här till en början..
 
Natten har varit LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG:)  Sovit och sovit och sovit.. Vaknat ett par ggr men min vana otrogen så har jag faktiskt somnat om utan att kliva up en enda gång:)  Framsteg??  Ja jag hoppa sju på det:)  Är ju inte riktigt så vanligt att den här tanten fixar att ligga och sova i närmare 8 timmar..  brukar stanna på 6 i normala fall.. I en del mindre normala blir det 4.. Och allt under 6 timmar kräver en tupplur på eftermiddagen..  Mest för att både kropp o hjärna liksom "självdör"..  JAg vet itne hur det går till med allt liksom stänger ner sig och får jag då inte sova så sätter kroppen sig själv i dvala och jag mer eller mindre bara är.. Ingen fart.. Ingen ordning..  Inte en tanke.. Lite rutiner som kaffe, röka, mat är väl det enda som jag lyckas få till då.. 
 
Har inte en aning om hur det bir här i helgen.. Ungdomarna kanske ska till Sund.. Och i så fall är jag solokvist allena.. Annars blir de väl här coh i så fall har jag dem hemma..  Fast jag antar att Sund lockar..  De är ju trots allt ungdomar.. och att sitta med tanten här hemma borde gå emot hela den där ungdomsprylen om jag inte aldeles missminner mig:D 
 
Vi har varit ute och kastat lite boll.. Ja, jag har kastat boll åt hundarna då..   Men det var kallt!!!!!!!!!!!  Inte så värst dr det var lä.. men det blåser ju....  Sabla sattyg...    Nåja..
 
Nu ska jag brygga en mugg kaffe till och sen ska jag ta några minuter på bandet:)  Sen ska jag innerligt umgås med dammsugare och trasa en stund:)  Och DET har behövts ett tag nu..
 
Ha det fint!!!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela