mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

Nosar på 8000..

Publicerad 2013-02-04 09:52:48 i Allmänt

Har chockat kroppen hela förra veckan och körde med 5-5 intervaller..  Det blr då 20 minter snabbt 28-30spm..  och 20 låg på 20-22 spm.. Inser den här veckan att jag behöver öka ut tiden med 5 minuter så att jag får börja och avsluta med 5 låga men jag kommer att köra 40 den här vecka ut med förhoppningen att kroppen faktiskt orkar alla 9 intervaller nästa vecka..  Underligt hur det funkar..  känns som om jag blir betydligt mer rastlös när ag inte har mina roddagar.. Så egentligen är det ju bara fördelar med det här..  Bortsett från en liten yttepytte detalj..   Jag börjar känna av ett lågt blodtryck mer och mer..  Nåja.. Ska ut o googla lite för att se hur jag ska komma ifrån det.. Drick mer, ät lakrits och träna var väl det senaste jag hitatde..  Lär ju finnar nåt bättre än att äta lakrits kan jag tycka...
 
Håller tummarna för att det sk afinnas en avi i postlådan idag.. Längtar mig tokig efter gåbandet nu...
Ha en fin dag:)  Nu ska jag trycka i mig ett glas mineralvatten till och hoppas på att det räcker för att återställa lite av balansen :)
<3
 
Och med start nästa vecka SKA jag över den där 8000 spärren:D
Målet är 10 000 en vacker dag men det får ta sin tid:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela