mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

Nu har det gått hål på mig igen..

Publicerad 2013-02-24 11:29:06 i Allmänt

Så nu passar jag på o skriva ett inlägg igen:)  När jag kan "fungera" en stund igen:)
Jo jag ahr haft en knäl igen.. Den här gången nedanför snittärret..
Under valekn på ludentuvan..  Inget skojjigt ställe dt heller..Och det slog till igår em och efter det har jag egentligen bara suttit i soffan och försökt röra mig så lite jag på någet vis kan..
Det är nästan löjligt vad ont det gör..
Men för ett par timmar sen gick det hål så nu har jag tömt sattyget och duschat och tejpat för så nu kan jag vara uppe och dona lite igen:)
Hann egentligen bara ta reda på det son var kvar i skåpet igår. Några glas och lite maskiner..
Men nu s ka jag försöak städa av i köket för allt sånt där som ska slängas fatnar liksom kvar..
Och det ska bort nu för det är så irriterande..  Ska ta lite av det som är av porslin ocå. Behövs ju inte s mycket uppe iom att det kommer att bli ganska mycket papperstallrikar och sånt när vi sätter fart o riva:)  ALLT ska ju ut så det komemr inte finnas nådra möjligheter att diska..  Rätt skönt tror jag:D
 
Nåja.. Nu ska jag ta en vända ut o kasta lite boll med djuren eftersson de blev lite lidande av min knöl igåroch det visar sig i form av rastlöshet för deras del..  Stackars djur som int får det de behöver när det stökr i kroppen..
Febern på väg ner så nu finns det liksom inga hinder kvar:)
Ha det fint alla kära:) 
Nu går vi ut i solen o lekar lite:)
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela