mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

Slå på fingarna till mig själv....

Publicerad 2013-02-18 16:20:52 i Allmänt

Och åter igen har jag lyckats bevisa för mig själv att vissa saker INTE ska ätas..
Har hopplöst ont i magen.. Varför? Jo jag har chockat kroppen med pasta både igår och idag-- Igår fick den 50 g och idag fick den 75g..
 
Jag vet så väl att det gör ont varje gång jag äter det . Framförllt efter att jag har slutat med alla andra varianter av vit torr mat.. Mjölkprodukter äter jag  men de är så laktosfria..
Ser fram emot den dagen ajg kan göra min egen pasta.. För det blir med dinkel och majs mjöl.. Har sett att ma kan göra det.. Så det ska jag pröva sen..  Men det är ett tag dit.. JAg får helt enkelt bara fortsätta undvika det där vita skitet.. Gott är det.. Vansinnigt gott.. Men med de här effekterna.. Nope...  Det ÄR inte värt det..
 
Hur lyckas ni andra äta sånt här utan magsmärtor och illamående?
 
Okej. Jag reagerade inte på det tidigare heller.. Men ju längre jag låter bli ju värre blir det vid de tillfällen jag faktiskt äter det..  Eller är det så tt det ALLTID gjort så här ont bara att man vant sig av med det nu under det här året??
 
Ja oavsett orsak aå ska det här raderas 100% från mitt ordförråd tills jag gör det själv.. Får väl göra vitkålspasta tills vidare i stälelt:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela