mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

Sooooool:)

Publicerad 2013-02-01 15:12:03 i Allmänt

Vaknade vid halv 9 så jag ahr sovit rätt bra i natt:)
Började (som vanligt) med 2 koppar kaffe och satte mig seda i roddmaskinen:)  Ljuvligt:)
Inser att Smallville är ett bra program att ro till..  "normal" hastighet  (22 spm)  i serietiden och 30 spm under reklamtiden så får jag mig en ordentlig genomkörare.. Attans vad de där intervallerna tar i musklerna..
Men det är skönt:)  Och det bränner gansla precis 400 kcal vilket ju betyder att både frukost och halva  lunchen liksom inte räknas:)
 
sen blev det Savoy och lunch där:)Idag var ordningen återställd:) Bra, god mat och oklanderlig service:)  Tror attd en dar hoppinnanren från igår hade fått sig antingen en åthutning eller en omplacering...
 riktigt.. Antingen HAR man sevice i sig eller så han man det inte.. Och hon hade det INTE!!!!
 
Väl på väg hen (efter ytterligare lite köksfundering och planering så drack vi kaffe ute i solen på baksidan:)  Sånt där smått man blir lycklig av och när vi var klara gick vi ut på åker och kastade bollar till de där 2 små fyrbenta vi har:)  De gillar att springa där och mysa och leka.)  Ochd et är ju himla smidigt att man kan göra det på sån skyddad plats som just på åkern:)
 
Och nu är det fredag.. Och mddags funderingar..  Dålig fantasi idag.,.  Men nåt borde väl kunna hittas på se dåe blir mätta o glada här i huseet i alla fall:D
 
Ha en fin kväll
<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela