mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

Vill ha!!!

Publicerad 2013-02-17 12:53:52 i Allmänt

Det här blir nog min nästa tatuering faktiskt.. 
Men jag har lite svårt för att bestämma mig för om den ska få vara så här
pass liten eller om den ska få gå hela vägen upp till armvecket:)
Jag vill iofs ha en lite skarpare färg på banden..
Och dr kommer det största problemet.. JAg KAN inte bestämma mig för vilken
färg jag faktiskt vill ha på dem..
De flesta av den här varianten jag ahr sett är det ljust rosa, svarta eller röda band påi..
Svart blir för trist..
Rött och rosa är fina färger MEN risken finns att det kommer aatt skära sig med allt annat..
Har har ett hår som färgas i massor av underliga färger.. Jag anväder nagellack och läppstift i olika färger och lite baserat på humö.. Nåja, jag har det sällen under vintern iofs, det blir oftare nr man ska göra nåt då och enda anledningen till det är att jag blir så torr så jag ser ut som om jag har fiskfjäll i ansiktet om jag lägger makeup då.
Sommarenär bättre av flera orsaker:)  det är skönare, varmare, finare, jag är mindre torr och därmed lite snyggare:D  JAg är piggare och mår helt sonika mycket bättre då:) Dels för  att jag får sola lite då o då:)
 
Så vilka färger är aktuella då??
Antingen skiter i riskken för att det kan skära sig och så kör jag på
djuprött eller knallrosa
 
Eller så får det bli, turkos, petrol (åt det hållet i alla fall) eller en skarp lila..
 
Vitt är oxa ett alternativ..  Men då kommer frågan om det vita "smälter" in i huden och försvinner eller inte.. HAr sett ett gäng exempel på det...  Och det vill jag inte att det ska göra..
 
Nåja jag får väl sätta mig o kika på vad alternativen..
 
För den SKA bli av:) 
Och den SKA bli av inte alltför långt fram i tiden:) 
Det är lite så att när jag inte kan ha piercingarna och inte får göra fler av dem (pga av HS.en)
så har det tryckt igång att jag vill tatuera mera istället.. Det är itenriktigt samma sak men NÄSTAN:)
Och det är ju till och med vackrare just för att man får lite färg på kroppen:)
 
Och ajg gillar verkligen färg:)
 
Nu ska jag ut i köket och packa lite igen:)
Blir de här prydnads pinalerna som åker ner idag.)  Och så ska jag in o plocka Farmors burkar som nog ska få komma till användning igen:)  Fick en massa gamla plåtburkar efter henne när hon dog...
Och jag gilar det här gamla:)
 
Ha en fin dag:)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela