mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

WIIIIIIIIIIIIIIIII:)

Publicerad 2013-02-05 21:02:27 i Allmänt

Efter en lite sur posthämtining insåg ajg att det itne fanns nån avi där i lådan idag heller... 
Gåbandet skickades den 21.a så den borde ha funnits här för nästan en vecka sedan.. 
Min strålande härliga sambo tyckte att iv skulle leta efter det.. Så det gjorde vi efter en salladsätning på Havtorn..  Gillde massor att man fick komponera sin egen sallad där..  Då får man ju med sig alla de godaste prylarna..  För min dek blev det bulgur, kyckling, feta (som inte alls var särskillt god) majs, rödlök, soltorkade tomater, isbergssallad och annanasringar:)  Det är nog alla mina favoriter tror jag:D
 
Började gåbansjakt hos Budbil och Transmar...  Inget band, de såg det inte ens och kunde inte alls förstå vart det skulle ha tagit vägen...  Det gjorde inte vi heller..  Och ajg kände hur desperationen började krypa på.. när vi  ( eller mera  JAG) modfälld gick mot bilen säger min alldeles ljuvliga Kära att det kanske var TransPOINT som hon på Ellos hade sagt..  Så vi tog en rövare till.  Vilket var alldeles rätt..  Hon hade sagt Transpoint för där låg det o väntde på oss...  Fraktskadat och ensamt.. Var ju nästan lite synd om det..  Nåja, vi tig en närmare till på kartongen och joodå..  Den hade farit riktigt illa...  Men innehållet var fullstädigt felfrittoch osakdat och det är ju huvudsaken det:)  Så i dag flyttade den röda fina lilla maskinen in bredvid roddmaskinen:)  Känner en tillfredsställelse över att den är här:)  Och i morrn ska jag putsa lite skor så jag har ett hyfsat vettigt par att bruka på den i väntan på köp av ett par frächare..  Borde kanske ha tänkt på det tidigare.. Men jag är ju inte så  förutseende.  Ifall nån har missat det...  Nåja, det känns som om det kommer ta några dagar innan man har lärt sig gå på det..  Har inte gått på nåt förut så det krävs lite tillvänjning för edn här lika somd et gjorde för rodden..  Innan man får till här med hållning och prylar menar jag.. Och sen är det ju lite slirigt tills man hittar rätt hastigheter..  Första försöket blev det väldigt slirigt eftersom jag gick fortare än bandet:D Nu senaste korta försöket gick det bättre..  Inser att jag är en långsam flanör men vad gör det??  Jag RÖR ju på mig i alla fall:)  Och allt är ju hemåt som Kärasten brukar säga:D
 
Är alldeles sinnessjukt glad åt att ha det hemma:)  Och lite mindre glad åt att Kärasten åker på jobb igen på Torsdag morgon..    Har gått fort den här vändan..  Och inte har jag varit i riktgt skick för "bus och lek" heller så det har nog varit rätt torftigt sexuellt den här gången..  Nåja..  Det är såna månader när jag skovar.. Inte kul.. Inte för nån av oss..  Är rätt medeten att vi båda kan vara lite tjuriga med ett negativt orgasmtal:D   Och hur gärna man än vill så fuknar det liksom inte när det är knölar runt om hela Lekstugan...  Hoppas i alla fall att det här skovandet ska vara avklarat tills han kommer hem nästa gång..  Lär vara i det närmaste nymfomaisk i så fall:D  Precis i början när vi hade träffats hade jag ett skov oxå.. Midre kul för det varade i 4 månader..  Så man får väl påstå att han har tålamod den stackaren..  Förde tär ju inte ritkigt så att jag fixar att tillfredsställa honom heller udner de här skoven.. Och orsaken är INTE bristande lust egentligen. Utan att det gör så ont att det liksom rinner undan..  Jisses.. Det kan tom vara så illa att det de enda kläder som jag kan bära är sömfria eller väldigt mjuka då minsta lilla tryck eller det minste nåt nuddar känns som om jag vill ta ihjäl nån.. Eller mig själv snarare..  För det är faktiskt på nivån smärtan ligger när det är som allra värst.. Och inte hjälper när jag känner mig som den sunkigaste, snuskigaste människan i ärlden heller..  För så känns det oxå..  Och därmed försvinner hela sexbiten..  Den FINNS verkligen inte..  Och det är annars ett ganska ovanligt fenomen:D Sex ÄR viktigt för mig..  Inte i kvanitet.. men i kvalitet:)   Ska vara gött nnars kan jag lika bra vara utan:D
 
Nog o allt:)'
Nu bler det lite Efterlyst eller nåt annat om vi lyckas enas om nåt:D
Har ju lite olika smak på saker o ting här när det komemr till underhållning:)
ha en fin kväll alla rara och var rädda om er
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela