mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

Ett liv i celibat?

Publicerad 2013-01-11 17:37:50 i Allmänt

Min sambo poängterade idag att det inte blir mer sex den här ledigheten..... 
För han har träningvärk i skinkan...  
Så jag antar att det blir celibat leverne här i huset då...
Tur att det finns annat att göra då.. Som skotta snö..  Städa.. Tvätta.. Laga mat... Ro.. Och snart promenera på gåbandet:D 
 
Nåja.. 
 
Utöver det har vi vart till Svärmormor på rehabboende:) Hon är betydligt piggare än vad jag hade trott:)  Det är skönt:)   Var o köpte pepparkakor till henne oxå. tror att hon är mer av en "småkakedam" än "långpannetant" så nu har nåt smått till kaffet i allafall:) 
Vi var o hämtade upp Gummirumpan innan vi for dit oxå så hon var med:)
Och så hade svärmors mobil gått o gett upp så vi var iväg o köpte en ny sån till henne oxå..
Det blev den simplaste av alla.. Doro Easy..  Mer funktioner behövs inte.. Stora kanppar och tydlig display:)
 
Var på HAvtorn och åt en lite senare lunch:)  Alla tesatde salladen där.. UNDERBAR!!! Kan bli fler gånger:) 
Och nu står en jättekastrull med olika grytbitar och ska puttra sina timmar så ska det blir en indisk gryta med bas av tomat sen.. Ska bli spännande.. Hittade en kryddmix med en massa gott i så vi testar den nu.. Annars återgår jag nog till min röda gryta igen, den är oxå med indiska smaker och alldeles ljuvlig:)
 
Dags att skumma:)  Ha en fin fredagkväll:)  <3

Kommentarer

Postat av: Helena Rohlin

Publicerad 2013-01-11 17:49:34

Fniss! Han behöver kanske träna MER !! =)

Svar: :D JA det KAN vara så.. Fast... JAg tror att kollerorna skulle opponera sig om han är träningssugen där;D
Jinxess

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela