mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

Fredag!

Publicerad 2013-01-11 10:40:04 i Allmänt

Sov ända till 10 idag:)  Skönt och vaknade ordentligt utvilad:)
Blev morgon kaffe och sen i roddmaskinen just som Kärasten kom upp:)
Och tro det eller ej, men jag kan Prata medans jag ror nu mera:D  det kunde jag inte i början men nu är det ganska obehindrat..   Ligger fn och tuggar i mig ett hårt, saftigt äpple och det får gå som frukost idag:)  Lunchen bli lite senare än vanligt, vad det blir vet jag inte ännu men det fins en risk för vi är inne i stan precis då så jag får plocka med mig lite morötter eller en bar in för säkerhets skull.)  Och så ska jag nog ta Kärastens råd på allvar och gå in på sportaffären och se om de har vettiga handskar somjag kan ha när jag ror..
Det är lite frustreradne när jag måste stanna, torka o hitta nytt grepp och starta om...  Så det var en smart grej som jag itne alls har tänkt på.. Elelr egentligen,..  Det har aldrig slagit mig att det ens skulle finnas och att det skulle vara bra å ha:)  Lutar åt ett besök hos svrämormor idag oxå:)  Hon har legat på sjukhuset en tid men borde väl ha blivit flyttad till rehab boende eller hem:)  Käraste får slå en pling till svärmor så att vi får veta hur det ser ut och m det är möjligt:)  Nu ska jag kolla FB och sen studsa in i duschen och SEN ska jag dra på mig nån av mina topar och njuta av att den finns:)  Ha en fin dag rara:) <3

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2013-01-11 10:45:28

Låter som en väldigt bra ide med handskar! Ha en ljuvlig fredag <3

Svar: Ha en fin kväll fina:) Fick tag i riktigt ra handskar:) Även om de är för skidåkning så verkar de greppa bra:)
Jinxess

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela