mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

Ikea:)

Publicerad 2013-01-26 17:51:46 i Allmänt

Vi hann på snyggaste ungen som finns:)  och de hade säkt priset ytterligare:) 1995 fick vi ge för den:) Och då kom skenonor, diskställ och lite annat smått med å:) 
Lite avd et vi skulle ha får vi ta i Uppsala för de hade inte riktgt samma utbud i Kungens Kurva:) 
Men det känns som en bra dag:D  Vi hann få ugnen och alla småplotter prylar på mindre än 45 minuter:D
Ibland får man allt skynda sig för att hinna med båtarna när man tar kortresor som blir längre:D  Ikväll ska jag slappa på soffan och  vara halvt medvetslös igen..,.  Dels för at det varit mycket liv o rörelse idag.. Och dels för att min natt tg slut 03.15 i morse... 
Hoppas nui haft en fin lördag, det hAR jag:)
Både sällskapsvis och tack vare att ytterligare en del i köksrenoveringen är i pannrummet:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela