mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

Intervall rodd...

Publicerad 2013-01-29 08:59:52 i Allmänt

Akta vad det togg:D JAg r alldeles skaikig:D 
7885 meter kom jag idag utan några som hlst problem med maskinen:)  Skönt, den avr med andra ord bara lite kinkig går:)
Intervallade idag och det var betydligt jobbigare än hag trodde att det skulle vara.. Har kört tidigare med bara 2-3 spm intervaller..  dvs ligga på 20-21 och valla upp till 23-24..  Idag kände jag mig väldigt pigg i krppen så jag bestämde mig för att valla lite hårdare..  så nu lade jag mig på låg 20 och vallade upp till 27.. 
i omgångar så att det blev 20 minuter av hög hasighet och 20 minuter av de lägre.. 
Det var betydligt jobbigare än den jämnare och brände 40 kcal mer..  Kommer att försöka göra det här någon gång i veckan till å börja med..  Vore väl ide att utöka det allt efter..
 
Nu ska jag kokka kaffe och stoppa i mig ett par hårdmackor med messmör:)
Sen blir det en välbehövlig dusch:)
Ha en fin dag:)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela