mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

Kväller:)

Publicerad 2013-01-12 01:35:05 i Allmänt

 
Joo!!! 
Det är faktiskt lite så:D   JAg VILL ge en människa en örfil idag.. 
Har alltid tyckt att det verkar vara en bra männsika men med facit hand så är han allt ANNAT än en bra människa..
Och ajg är SVÅR att få att omvärdera folk.. Det krävs ganska mycket.. Jag kan bli heligt förbannad en stund men när jag andas och tänekr igenom saker så brukar jag kunna se påp det med klara ögon och nån form av logik..  Jusr nu har en helt nyopererad, nyseparerad, bedragen mjuk och vacker härligt 4 barns mamma som står mig mycket varmt om hjärtat.. Så gör även hennes 4 alldeles ljuvliga ungar:) En är i det närmaste vuxen.. Och dr kan man snacka om att bruden har huvudet med sig.. Hon har väl gjort som andra tonåringar gör då o då, dvs glömmer hur det ska användas,( huvudet altså) men det sitter där, aktivt, smart och med massor av både själ o hjärta.. Helt grym tjej..  Och så finns tjej nr 2..  Ljuvlig, busig, go glad och söt så man får tandvärk när man ser på henne.. AKn tillägga tt det är ett av de barn jag tror jag har krmatmest i hela världen under den lilla tid vi ses.. För det GÅR inte att låta bli.. Och så finns en tull liten tjej..  Vad mans ka säga om henne vet jag itne riktigt.. Ett yberglatt energiknippe men fortfarande väldigt liten om än vansinnigt söt och älskvärd:D  Och det minsta lilla grynet.. Även det en flicka..  Världens finaste..  Ett leende som smälter vilken hårdhudad gangster som helt.. Härligt troll helt enkelt:)  Nu råkade Prinsessan med i en bilolycka...  Ohyggligt i sig självt och jag hoppas inget hellre än att hon inte ska ha ftt några skador..
 
Men orsaken till att jag vill klappa till berörd pappa ikväll beror på att han väljer att INTE finnas för barnen nu när mamman behöver vara på sjukhuset med Prinsessan när de andra 3 skulle behöva tillsyn, kärlek och allmän omvårdnad....   Och DET gör mig arg.....    
 
Och förlåt...   Skriver otroligt illa när jag är förbannad...  Och utan glasögon.. 
Jag SER helt enkeltitne bokstäverna så jag chansar lite och hoppas på att edt ändå ska vara läsligt:D
 
Ska lägga ut kvällens middgasrecept imorrn oxå..  Måste bara försöka komma ihåg avd det var i... 
 
Sussa nu rart alla fina..
Och Prinsessan!!!!  <3<3<3   Puss o kram!!!  var hel!!!!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela