mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

Tidsbrist!!!!

Publicerad 2013-01-09 10:42:29 i Allmänt

Idag eller ialla fall just nu:D  Kanske är lugnt med tiden i em igen.. Vilket gör att jag är oändligt glad för att jag kokade ägg igår så jag kan trycka i mig ett när det behövs och att jag får tugga i mig nån hårdmacka till kaffet..  Har bars oxå iofs så det skanske blir en sån till lunch:)  Quichfix kan man kalla det:)  Sen är det ju faktiskt så att jag tycker de är goda oxå:D 
 
Ska städa av huset kylen och sånt där idag..  Det är standard när Kärasten är på väg hem.. Så jag VET att det är grundrent och bara går att "hålla undan" när han är hemma sen för det finns så mycet annat vi gör då.. Mycket fokus på att vara tillsammans:) Men det är väl så det ska vara:)  Är man borta från varandra i princip varannan månad så VILL man ta tillvara den tid man har tillsammans:)
 
Har fått frågan om vi inte bara har sex första veckan när han kommit hem...  Öööh.. NEJ!!  Det har vi inte.. Det är liksom andra delar man saknar när de är borta så pass länge.  Som bara det där att vaera nära.. Att dela vardagen..  Dricka kaffe med nån..  Prata....  Ja det är faktiskt mest de sakerna jag saknar.. Därmed inte sagt att det inte är sex där heller..  För det är det..  Mn det är inte huvudfokus som en del tycks tro:D
Sex har man väl efter dagsformen i de flesta relatioenr, finns det tid, rum, möjlighet och ork??  Låter oerhört oromantiskt men nog är det ävl så det är i de flesta relationer??  Och nån gång då o då TAR man sig tid o ork.. Här är det ju lite så att vi har intensivtid tillsammans.. Vilket oxå betyder att det kanske FINNS ork, tid och lust ganska mycket mera i slutet på ledigheten..   Men..  Jag är inte den som har sex för att jag ska ha sex om jag saknar lust.. Det ÄR nämligen väldigt svårt att känna sig kvinnlig när man är ALLT en månad i stöten.. Ochd e tär lite en inställningstid gfaktiskt.. Närjag kan känna mig kvinnlig igen (det brukar betyda när jag itne längre gör allt själv) DÅ kommer lusten oxå.. För då har jag tid att känna efter vad kroppen behöver och tillgodose det:) 
 
Ikväll kl 21.00 ska vi hämta upp honom på flygplatsen:)  MYYYS:)   Och sen blir lär mog Käraste få sova några nätter och mornar så att han får igen lite krafter.. Det är rätt h¨rda veckor nör han är ute,. Korta nätter och en massa brutna nätter.. Och det är bara om det iNET stormar.. För det gör dt kan det tydligen vara ännu mindre sömn.. Jag är INTE avundsjuk..    Nu ska jag ra en rök och sen s'ätta fart här:)  Ha en fin dag godingar:) <3
 

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2013-01-09 10:48:36

Din blogg ger mig glädje och du delar kloka tankar. Fortsätt skriva <3

Svar: Glad att kunna glädja:) Kommer absolut att fortsätta:) Det är ju roligt ju:) Och det tar ju inte så mycket tid heller:) Får väl varva lite om tiden tryter men smått hinner man väl alltid med <3
Jinxess

Postat av: Jeanette

Publicerad 2013-01-11 11:15:14

Goa kloka du!

Svar: <3
Jinxess

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela