mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

Upp till bevis tänkte jag....

Publicerad 2013-01-07 11:42:19 i Allmänt

Översta visar dagens lunch: musli 50 g (170 kcal) samt mjölk 100 g (62 kcal)
bild 2 visar VAD jag faktiskt äter för sorter...
Bild 3 visar roddmaskinen: 30.22 minuter, 5406 meter, 282 kcal förbrända:)
Det här är jag.. Svettig äcklig och ovillig EFTER rodden..  Man kan ju inte påstå att träning ÄR särskillt vackert:D
Och joo.. JAg färgade håret igår så resterna är VÄLDIGT tydliga:D  Det borde försvinna om ett par dar tack o lov:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela