mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

GRRR!!!

Publicerad 2013-03-06 12:56:20 i Allmänt

tänk att hundar kan rymma på en grisblink..  Missade att stänga sovrumsdörren under 30 minuter när jag var på toan o plockade av i köket och när jag ser ut på vägen har en vit oo svart liten vovve trippande där...
Nu är sovrumsdörren och alla andra dörrar stängda igen...   Har "skydd" för alla andra dörrar så där kommer de inte ut tack o lov..  Men den där sovrumsdörren glömmer jag bort med jämna mellanrum (de sticker via kattluckan där).. Just nu befinner jag mig i den där världen att jag skulle bahöva såna där tudelade innerdörrar...  SÅ man kan öppna övre halvan o vädra ordentligt utan rädsla för att de där små ska smita..  Är ju livrädd för att nån av dem ska bli påkörd eller göra nån illa..  Känner att jag är tacksam för att vi bor längs en sparsamt trafikerad väg...   Känner oxå att jag är lite arg på dem för att de sticker...   Ska det verkligen krävas löplina???
 
Nåja.. Har frisk och relativt dammfri luft här inna nu i alla fall:) SKÖNT:)  Ska just till o dricka lite kaffe och packa i mig en bar så jag har lite mer energi sen sp jag kan ut o piska damm ur soffdynor o kuddar...  Samlas mycket skit där så nu när det börjar bli vår känns det som en bra tid att slå av dem lite:)  Kanske jag slipper lite mer av det där yrande skiten i luften här inne sen oxå:)
 
Känns som om våren är i antågande faltiskt:)  Hittar man bara lä så är det ljuvligt varm o skönt i solen:) 
Det här med vädrande är nåt jag verkligen gillar:)  Och i synnerhet när det faktiskt blåserlite:)  Dammsuga med öppna dörrar måste vara en av de bästa saker som finns:)  Det liksom yr ut av sig självt då och det tycker jag om:)  Och sen luktar det ju så friskt o gott oxå:)  Ljuvligt:) 
 
ha deet fint:)  hu ska jag fortsätta med städningen här..
Och filura lite vad i helskotta vi sk aäta till kvällen:)
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela