mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

Tidsbrist!!

Publicerad 2013-03-13 20:10:48 i Allmänt

I några veckor blir det:)
Så ni får snällt leva med att jag inte skriver så mänga rader:)
I gengäld komemr en lunta bilder när vi är klara med köket:)
Än så länge bara river vi ner väggar, golv o tak då ALLT verkligen ska bytas ut..
Blev en vädna på Ikeaoch Bauhaus i Fredags  och i övermorgon sticker vi en vända till:)  Ikea för hämtning av ett hyllplan.. Ddet enda som saknades i HELA nya köket..  Nästan så det blev lite komiskt..
4 kärror med köksinredning och 2 vagn med annat smått..  Iofs köksinredning det med..  1 kanna, 4 filter, handtag och sånt som behövs:D
Så ska vi på Bauhaus igen oxå..Måste ha reglar, skivor (såna där grova spån skivor) så vi kan förstärka 2 väggar och så taket..  De har ju skitbilliga innertak där ju..  Och själva modellen har ändå ingen större betydelse då taket blir i samma färg som väggarna:)  Ska bli gött:)
 
Jag är barnsligt förväntansfull faktiskt.)
Nåja det här är orsaken till några veckors frånfälle..  Så nu vet ni:)
Vi är dränkta i gips och byggdamm så vi är nästan rädda för att fatta eld när vi närmar oss olika typer av maskiner:D
Ha det fint så länge så ses vi när köket är klart:)
För då finns det tid igen:)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela