mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

Vissa dagar är bättre än andra:)

Publicerad 2013-03-05 13:33:11 i Allmänt

Och idag är en sån dag:)
Kanske för att kroppen börjar funka..
Pms är ÄNTLIGEN över för den här gången:)
Så idag blir det full fart på det mesta tror jag:)
Gårdagen var ju lite mindre aktiv om jag säger sp, låg i princip hela dagen,
hade synbortfall från migrän och sen gick den över i nån form av lång trög, jobbig huvudvärk, inte så där sprängade som det brukar vara utan mer så där långsamt molande..  Gilalr itne det alls..   Natten ahr varit likadan,.
Marritter och kräkningar..  Antar att det kulminerade.. Och eftersom flimmret var redan när jag vaknade igår så var jag väl för sen med tabletterna för att hinna få bort det.. Och då kan det bli långdraget.. Vilket ju blev oxå..
Eller i alla fall långdraget för att vara mig då..
Nu är det somd et ska i alla fall och ajg hinner förhoppningsvis få ordning på huset lite:)
Nästan underligt hur kroppen fixar sig bara man börjar blöda:)
Lusten o orken bara är där plötsligt igen:) 
 
Så nu kör vi:)  Damma, dammsuga, leta vart i helskotta de där små hopplösa myrorna kommer ifrån.. Hitatr några här o där i vardagsrummet men ingen riktig gång.. N¨ja.. Gift bara jag vet vart de komemr så ska det säkert lösa sig det med:)  Gilalr som bekant inte små kryp...  Myror är inget undantag.. Fast hellre de här små än de där röda bjässarna som vi inte kan bli av med här ute på gården..  Tycker någonstans är världen skulle vara en bättre plats utan myror, getingar o fästingar...  iofs gör ju myror den nyttan att man slipper ormar på gården.. Men ändå.. De skulle ju kunna håla sig utanför tomtgränsen bara:D
 
Ha det fint.. Nu ska jag dra igång "rädda huset från förfall" projektet:)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela