mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

...

Publicerad 2013-09-06 09:43:48 i Allmänt

Tror jag har världens längsta pms den här gången..  1 vecka nu..  Jag tycker alldeles att det ska gå över så jag får börja fungera normalt igen.,. Eller i alla fall på ett sånt sätt som är normalt för MIG!!
 
Tror jag hade de jobbigare 5 km jag någonsin haft igår..  Jisses.. Jag höll på o bli tokig ett tag där..
Drog tom med på mig mjölksyra..  Inte direkt vanligt faktiskt.. Mina armar brukar fixa det utan större bekymmer men inte igår.. Trevlig omväxling iofs..  Kanske har det med 2 "oförhappandes" träningsfria dagar att göra där medans sträckningen fick läka.. JAg vet inte..  Och skitsamma var det väl egentligen.. JAg var ju mest förvånad över att det faktiskt kom:D
 
Idag är veckans sista pass i alla fall..  VAD som än händer så är helgens vila helig...
 
Borde ge huset lite omtanke också...  Men det känns lite så där trist när jag i alla fall bara blir förbannad efter 2 minuter när de belamrar bänkarna med saker som inte har där att göra..  I synnerhet som jag är helt ensam om ta reda på det IGEN sen.. De andra skiter högaktningsfullt (eller egentligen inte ens det) i om det är grusiga golv, disk överallt, tvätt så man knappt tar sig fram till duschen, grejjor hela hallen bara de får mat o fika serverat o tar sig fram till datorn... 
 
Servicehus??  Jodå.. På högsta tänkbara nivå... 
 
Skiter jag i att reda på det??  JA absolut..  Fram till en viss nivå låter jag verkligen bli.. Men sen börjar jag må dåligt på allvar och då finns inget val annat än att rasa o rusa över det...
 
Ses!!
 
HA en fin dag!!
<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela