mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

Memo till mig själv: Funkar

Publicerad 2013-09-09 13:25:11 i Allmänt

Att ro fast jag egetnligen bara ser SPM (den är viktig för intrervallerna) och tiden:) 
Lägger in ett memo för mig själv här nu..
22 SPM/10min bränner ca 100kcal Men intervaller ökar det så klart.. Riktigt hur mycket är svårt att säga o det spelar mindre roll..
 
Distansen på 20 minuter har legat på strax över 4,2km MED intervaller (2mx10spm dvs 32-34 spm x3) Utan intervaller liggerdet på 4km ganska exakt .
Ja det var väl ungefär det jag tror jag brhövde komma ihåg..
 
Och så ska jag tacka kärasten för hjälpen med ommöblering, städning, bordsskruvande, och framförallt för att han lagt en hel bunt med timmar på att få min "kompis" att fungera oigen:)
 
Och jodå.  Jag PMSar inte längre heller.. 
 
Skippar vägning o mätning idag..  Av flera orsaker.. Dels för att kag började blöda inatt o därmed inte har hunnit "svullna av" och sen kommer den där eviga problemet..  Att inte ha världens mest frekventa mage..  Känns onödigt att väga med som stannat kvär för att JAG varit onödig  :D
 
Nåja, dags för den här tanten att få ite gjort här inne:)
Dra av golv o så:) 
 
HA en fin dag
<3
.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela