mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

REGN:

Publicerad 2013-09-16 14:03:34 i Allmänt

Har vi idag...  O blåst också. Det betyder höst..  Hösten är mysig o den luktar gott..För mig i alla fall..  Det betyder värmdeljus med doft och bra böcker under filten invirad i mormors sjalar:)  Har en stor mörkröd och har just startat upp en stickning med en skarpt ljusgrön och sen blir en skarpt mörkat rosa:) Var in till stan idag o frossade i Burdamönster.. Hittade ett som kom med hem också..Civilwar stuk på det mönstret:)Jättefina blir dom:) Bilderna här nere är som de är uppsydda, mina kommer att bli i andra färger o mönster:)  Jag föredrar den som är grön mönstrad här såm det är säkert den jag kommer att g¨å loss på först:)  Hittade den där symaskinen jag vill ha också..   Den är DYYYR!!   675 e tror jag..  Men den ska införskaffas vad det lider..  Det är den här:http://www.symaskinskungen.se/product.html/pfaff-ambition-15?category_id=44  Nåja,,  JAg lär väl suga på den någon månad:D Inte riktigt så att jag har råd att ta den i just det här andetaget.. Men det är på G i alla fall:)  Och så mång FINA SÖMMER... KAn jag sy min egen brokad också o få till fina korsetter:)  JAg längtar dit:)   Nåja.. Rodde idag..  Ovanligt va??Jag ökade på spm lite och gick upp o körde 27 i 15 minuter och gick sedan ner till 20 för att varva ner lite de sista 5.. Och så gick jag ½ kilometer inann o efter..  Det var inte ritkigt någon bra dag för det..  Det började gnaga redan under de första minutrarna.. Det gör mig lite sur..   Hur som helst.. Det blev sammantaget 5,5 kilometer..   Så kommer jag tuill en sån där underlig sak.. VARFÖR kommer värk som ett brev på posten när det går från bra väder till sämre??  Det kan inte bara vara i huvudet att det är så..  Jag fattar inte det där..  Inte alls..  Nåja.  Köpte lite Burana när vi ändå avr på stan också så det går att hålla det i schackc i alla fll:)  Nu ska jag dricka mitt kaffe o greppa tag i min stickning:) Ha det fint:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela