mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

Taggit...

Publicerad 2013-09-03 19:55:12 i Allmänt

Gyllene och skitgott:)
Vi får med andra ord leta flera buskar:) 
Vi enades snabbt om att det skulle vara kanon till vaniljglass:)
Och ALLT som kommer i närheten av glass är ju jag ett stort fan av;D
Glass och småkakor är nog det godaste jag vet...
Tur att jag låter bli det allt som oftast ändå..
 
Blir sen middag här ikväll.. Skinkstek med potatis o sås. Tog lite längre tid i ugnen än vad jag ahde tänkt mig.. Men hellre väl genom stekt än lite för lite...
 
Sträckningen är lite snällare nu ikväll så jag håller tumamrna för att jag kanske kan parkera mig i rodden o köra på som vanilt i morrn trots allt..  Annrs får jag väl lätta lite på motståndet o köra lättare tills det blir precis som det ska vara igen:)  Undertigt. MAn saknar det man ogillar....
 
Dags för såsfix:)
HA en fin kväll o var rädda om varandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela