mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

Bilder..

Publicerad 2014-02-13 22:28:05 i Allmänt

HAr åkt upp på det som är vår "fotovägg" idag,.. Hittade en hel del fina bilder o det lär säkert bli många fler som ska få komma upp allt efter vad tiden lider.
Har också hittat 3 rullar med film (jaaa, de ÄR gamla) som jag hoppas på att få framkallade.. Inte en aning om vad det är på dem men det kan vara kul att få se vad i helsike det är.. Vet att det borde finnas säkert 7 rullar till någonstans.. Jag hittar dem bara inte..
Hittade också mindre trevliga bilder.. Såna jag nästan har glömt bort tt de överhuvudtaget existerar.. Det tar på psyket att se sig själv gråtigt rödmosig o mer eller mindre sönderslagen, kanske inte syns så tydligt just på bilden men jag vet ju hur jag såg ut efter den dagen.. Jag tackar för att jag slapp se mitt sönderslagna bakhuvud.. Men jag hittade bildbeviset på väggen på en annan bild.. Det är äckligt på riktigt..
O jag tror att det äckligaste av allt är obehaget som kryper över mig de här gångerna.. Jag liksom tappar bort det som är jag o en liten bit av det som har byggts upp genom åren kryper ner o gömmer sig.. JAg har inte tänkt på det så tidigare.. Jag har faktiskt svårt att minnas hu illa det var.. Men så dök den här illröda kvinnan med en hejdundrande pussmun..
Varför? Varför plockade han fram kameran varenda gång??? JAg fattar inte och vart har alla de andra tagit vägen? Sitter kräket med dem o minns hur sjukt det hela var? Försvunna är de i alla fall... 1 enda fanns det kvar o den hittade jag idag.. JAg har rivit den nu.. Jag kommer aldrig mer att behöva se mig själv på det sättet, jag kommer å andra sidan aldrig att glömma eller helt vara "svitfri" tror jag.. Det är så länge sen... O nu sitter jag här o mår allmänt illa o har en stor klump som gör edt svårt att få luft..
Trots alla vackra människor o bilder på vår vägg.. JAg känner att jag vill bli JAG igen innan det är kväll.. JAg känner att jag kanske borde "checka ut" en stund... Stänga ner mig själv o bara andas.. Existera i nån form av här o nu.. Sitta ute i mörkret o stirra ut i natten.. Hitta friden... Hitta ron... Hitta det som är jag nu, här, idag!

Kommentarer

Postat av: carro

Publicerad 2014-02-13 22:41:26

Ååh, herregud!!! jag älskar dig och finns nu och alltid för Dig!! om jag finge krama om och borsta håret på den finaste moster någon ens kan Ha. Ni alla andra,borde vara avundsjuka på min fantastiska moster.. Så de så! Ja beundrar dig så,Vackra du! puss i miljoner till dig! Din syster älskar dig ocks, de vet ja. :)

Svar: <3 Å jag älskar dig!! O snart får vi kramas massor:) <3
Jinxess

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela