mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

Invägning:)

Publicerad 2014-02-17 09:20:16 i Allmänt

Och det gör inte ont alls att kliva på vågen när jag känner att det går åt rätt håll.. 
 
JAg gillar snabba resultat.. Och jag får det:)  Än så länge i alla fall..  Eller ja..  Det är väl en tolkningsfråga..  Iom att det finns så många kilon som ska bort så behöver jag ligga på 1 kg ner i veckan på ett ungefär.. O det gör jag ju:) Det är vad som krävs för at jag ska vilja fortsätta.. Blir det mindre blir det trist o jag ser inte hur de när siffrorna tickar neråt.. SÅ jag gör på mitt sätt.. Så länge det funkar..  Jag har ju trots allt stoppat i mig idel godsaker den här veckan.. MAssor av god mat, en påse bilar, 2 chokladpuddingar o glass.. Så nåt måste jag göra rätt trots allt:) 
 
Jag har föröverigt 1,2 kilo till mitt första delmål...   Och jag har lärt mig flera saker sedan senaste försöket.. Jag behöver många såna... O jag behöver en målvikt..  Jag har det nu.. JAg behåller den för mig själv men den finns i alla fall... Delmålen ligger på vart 5.e kilo och det känns ganska lagom faktiskt..  O som sagt.. Än så länge ser det ju lovande ut:)
HA en fin dag:)  Nu ska tanten dricka sitt kaffe:)
 
http://www.viktpejl.se/minsida

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela