mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

Sovrumsplanering:)

Publicerad 2014-02-15 19:42:49 i Allmänt

Jaa..  Vi är som sagt inte riktigt som medelsvenssons i allmänhet utan kanske lite mer som Westmyrabor i synnerhet... 
 
 
Så vi ska ta en tur runt en radda kyrkor, lador o andra stenbyggnader som vi kan ta foton på o göra tapet av..
 
Sängstommen..  Ja..  Den får ni helt enkelt gå via länken o kika på om det råkar vara så att ni inte skräms av det :D
 
http://xxxtremebeds.com/furniture.htm
 
O den som lockar mig mest är nog den längst ner till höger på 1 sidan (beds) ..
 
Snygg???  JAAAA!!!!!  Helst makalöst snygg:)  O funktionell:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela