mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

AAAAJJJJ!!!!

Publicerad 2014-03-06 08:52:51 i Allmänt

Är ungefär vad jag gnyr ur mig idag :D
HAr hostat sönder hela magen o ryggen.. Elelr , ja inget har väl egentligen gått sönder men kanske blivit lite mer använt än vad det brukar vara :D Det underliga är att trots att allt gör ont så mår jag alldeles förträffligt.. Jag är hes o kommunikationen med hundarna sträcker sig till visslingar.. Tur de förstår vad jag menar...  Men alla de där ohyggliga influensa symptomen som följde med den här förkylningen.. Elelr så var det bara febern.. JAg vet inte ens nr jag hade feber senast.. MAssor av år sedan måste det vara.. Men nu har jag varit tvungen att knapra febernedsättande för att klara av att fungera...
 Men idag funkar jag utan:)
Ska därmed försöka mig på att staga upp lite här hemma:)
Borde rensa ut lite ur syrummet också...
 
Sakta med säkert får vara mina ledord för några veckor..
Luftrörskatarr må vara ofarligt med det är FRUSTRERANDE...  De där hostattackerna är hopplösa o det gör att jag inte fixar så himla mycket energikrävande de närmsta tiden.. Med lite tur ger det med sig snabbt.. 6-8 veckor brukar vara standard.. Jag hoppas på betydligt mindre:)
 
Ha en fin dag:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela