mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

Appropå nattens inlägg...

Publicerad 2014-03-16 11:08:20 i Allmänt

Nej, jag tänker INTE besvära mig med att försöka motivera varför jag tycker som jag tycker.. JAg tänker inte formulera mig bättre, klokare eller smartare än vad jag gjorde i natt.. JAg tänker heller inte försvara mig...
 
Och nej.. Jag tänker heller inte publicera de kommentarer som har kommit om det här..
 
För det är just som jag skrev..
 
Här är JAG allmäktig..
 
Vilket betyder att ni som inte delar min åsikt i just den här frågan saknar röst på den här sidan..
Vill du/ni höras o synas gällande den här frågan så får ni göra det på er egen sida eller någon annanstans.. Jag tror det är enda gången någonsin som jag INTE har godkänt kommentarer som har kommit in..
 
Att lägga ut kommentarer som försvarar både incest o pedofili skulle betyda att jag någonstans respekterar, accepterar o godkänner det..
 
O efterssom jag INTE gör det kommer det heller inte att synas här...
 
O du/ni får kalla mig feg, trångsynt, småaktig, blind, idiot, o alla de andra fina ord du kan för saker som är dåligt  o jag kommer ÄNDÅ inte att lägga ut det..
 
Du/ni får tycka, tänka o känna vad ni vill både om mig o mina åsikter..   JAg skiter högaktningsfullt i det..
För att det försvarstal som kom när det gäller incesten säger bara att jag borde oroa mig för de som är din familj o dina barn o det grämer mig att du är så illa feg att du inte skriver under med ditt namn så jag skulle kunna be polis o soc att checka av att allt står rätt till där hemma hos er.. För uppenbarligen har du barn i huset..  En av de andra menar att det saknas relevant forskning om hur sex i familjen, nära släkt påverkar.. 
 
Men hallå..  Det finns orsaker till att många barn som föds i den formen av konstellationer faktiskt är skadade påå olika sätt....  Är inte dt forsknings resultat så vet inte jag vad som skulle kunna anses vara det.. 
 
Nog om det, jag har sagt mitt o du/ni får tycka vad ni vill om det...
 
Jag tänker INTE önska en bra dag till er.. Jag tänker däremot be er vakna o be om hjälp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela