mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

Dr Phil just nu...

Publicerad 2014-03-17 17:23:07 i Allmänt

Så diskutterar de bland annat det här med skönhetstävlingar för barn...
 
Är jag ensam om att tycka att de tär läskigt?
JAg tycker det är obehagligt av flera orsaker, den första o den största för att barnen inte ska se ut barn... De ska se ut som dockor eller som vuxna i miniatyr.. 
 
O så har jag kikat på Toddlers and tiaras...
O föräldrarna hävdar att barnen VILL tävla o få kronor o pengar..
Okej,, Ett litet litet antal av de där barnen ber kanske om att få tävla..
Men de flesta gråter vid isättning av tänder, hostar så de gråter av hårfix, gråter för att det är trötta o vill åka hem.. Det känns inte alls som om de faktiskt vill tävla..  Inte alls..
 
Det här är nåt av det hemslaste jag vet...  Hellre ser jag barn med gröna 11or under näsan, skitiga kinder o glass kladdiga munnar!!
 
O nu menar jag iten att dessa barn inte är otroligt söta för det är dom.. men de vore så oändligt mycket sötare o om de hade ett naturligt smutsigt sken om kinderna hellre än smink o på riktigt leende ögon istället för att se tomma o sorgsna ut o en skrattande mun framfr dessa allvarliga läppar..  Ser de ut att ha roligt????
Jag tycker verkligen inte at de gör det.....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela