mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

Dunderförkyld..

Publicerad 2014-03-05 10:07:31 i Allmänt

Så min "träning" de närmaste veckorna kommer att hålla sig hostning..  Lite surt med tanke på att jag hade tänkt dra igång stenhårt nu när kärasten for på jobb igen..
 
Nåja, var sak har sin tid..  Just nu är det bisolvon, burana o vatten som har sin tid.. En av fördelarna med att vara sjuk är ju iofs att det saknas matlust... O Det betyder att det kommer an skjuts även om kroppen är rätt stilla.. Känner också att det är lite tur att jag faktiskt har Nutrilett hemma o kan dricka dem när det är hopllöst läge att få ner nåt annat.. Det är alltid lättare att dricka än att äta...
 
Hur det än är så är kroppen i bättre skick idag än den var igår.. Hejdundrande träningsvärk i magen o ryggen men jag ahr inte se de där jobbiga frossa attackerna i alla fall..  Svettas som en gris iofs men det är sånt man får leva med...  Några dagar till i alla fall.. 
 
Just nu ska jag studsa in i duchen.. Allt burkar alltid kännas lite bättre då:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela