mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

Man blir ju banne mig mörkrädd....

Publicerad 2014-03-15 23:13:36 i Allmänt

När man klickar upp en länk o läser nåt sånt här:
 
 
 
http://www.expressen.se/nyheter/s-politiker-gor-incest-lagligt/
 
För det första finns det inget rimligt alls i vad människan tycker är okej.. Det har ALDRIG varit ok att 2 familjemedlemmar har sex med varandra..   Incest kommer i många skepnader.. Det är syskon, föräldrar, kusiner osv i en salig blandning..  Att de är vuxna saknar helt å hållet betydelse.. Dras man sexuellt till nån i sin egen familj är det liksom redan nåt som inte står rätt till i skallen..
O vart skulle den där tokan vilja dra gränsen?
Är det 2 syskon som ska kunna ligga med varandra o få barn?  Är det en morfar o barnbarnet bara barnbarnet är myndigt? En mor o en son?  VAd ska göras med alla dessa barn som blir födda med genetiska defekter pga att föräldrarna har för täta släktband?
Och hur ska man i så fall veta att det sexuella INTE har varit övergrepp INNAN barnen i så fall är myndiga?  Eller ska det också vara ok då?
 
Nej fy fasiken.. Vilken otäck människa!!  JAg blir rädd på riktigt när jag ser hur människor som BORDE vara smarta visar att de är både korkade OCH dessutom tycker att de ska ha rätten att leda landet.. Joo, Hon är socialdemokrat.. Det betyder att hom vill komma i en makt position i nästa val.. Enligt Expressen kommer säkerligen 12% att rösta på henne i det valet.. Det är de 12 % som tycker att det ska vara lagligt med incest...  Vi andra 88% lär skrika i vrede o rädsla...    O jag hoppas innerligt att det är fler... 
 
JAg hoppas dessutom att människan har uttryckt sig illa o egentligen inte alls står för det som atrikeln säger..
 
Jag hävdar att incest ska fortsätta vara olagligt.. Oavsett ålder på de som  önskar ligga...
Elelr så tycker jag att dödsstraff på sinnessjuka politiker skulle införas..  I synnerhet om de tycker att incest, våldtäkter, pedofili o en massa andra saker borde vara lagliga..
Eller att människor som skjuter dem skulle gå fria om inte dödsstraff skulle anses vara etiskt o moraliskt försvarbart...  För jag tycker att det ÄR försvarbart att förhindra den här formen av lagförslag, åsikter o göromål... 
 
O här på min blogg är jag helt o fullt allsmäktig.. 
Mina ord, mina åsikter..
'
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela