mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

Morgonkaffe

Publicerad 2014-03-19 07:12:50 i Allmänt

O allmänna funderingar...
 
Försvunnet flygplan..  MAn brukar ju säga att inget är borta förrän mamma inte kan hitta det.. HAr någon frågat pilotens morsa om vart det har tagit vägen?
 
Nej på riktigt.. Det finns väl 2 alternativ som är trovädiga.. Antingen har det störtat vilket vore otroligt tragiskt..
Elelr så ä'r det kapat.. Vilket vore otroligt tragiskt.  HAr läst en ohygglig massa underliga teorier om just det där palnet nu o det känns lite fånigt att det spekuleras i allt från aliens till en till "Bermudatriangel" o nån sån där underlig dimensionsport..
 
Känns som om alla människor med Bermuda teorierna borde kolla lite på hur väder o sjö funkar i just det området där plan o båtar "försvinner".. 
O kanske läsa lite om hur många spillror som återfinns här o var i just det området.. Allt som försvinner HAR inte en konstig förklaring..  Det mesta som försvinner från luftrum har kraschat...  Eller kapats..  Det mesta som försvinner från havsytan har sjunkit...  Oavsett vad man kallar området för... 
 
Joo..  Det ÄR faktiskt så...
 
Ledsen om den sanningen spräcker massor av spekulationer o teorier om massor av olika förklaringar.. Men på riktigt.. OM det vore aliens som har "beemat" planet måste man ifrågasätta VARFÖR de skulle ha gjort det.. O tänk, om de nu skulle kunna "beema" nåt VAD skulle de vara nyfikna på när det kommer till ett plan.. Teorin är ju helt sjuk med tanke på att om de kan komma o beema så HAR de redan betydligt högre teknoligiskt kunnande än oss så att de skulle vilja ha ett alldeles vanligt flygplan är ju orimligt...
 
Om det vore  en ny Bermuda triangel skulle det betyda att den "ordinarie" Bermuda triangeln finns.. O det gör det ju iofs.. Men det finns inget som "bara" försvinner där... Det är saker som kraschar pga av dåligt väder o dålig sikt.. Visst de HAR mätt ut en del värden som är lite högre..  Magnetiska då som kan slå ut en del instrument som behövs vid dålig sikt.. O de hittar "försvunna" plan o båtar på havsbotten o vrakspillror både i vatten i strandkanter runt om hela det där området.. Så att det skulle vara nån mysko trinagel som skapar försvinnanden är både orimlig OCH osannolik...
 
O dimensionsport...  Allvarligt...  Om det fanns en sån skulle saker o ting inte bara försvinna utan det skulle också KOMMA saker hit utan förklaring...  Det lär knappast finnas en enkelriktat skylt där man kommer ut...
Och OM det nu gjorde det tvivlar jag på att de levande varelserna som finns där vt vad det betyder..  Nu menar jag inte att de skulle vara dummare där.. AJg menar att det förmodligen finns lika mycket fler djur där som det finns här o att oddsen i så fall vore större för att det skulle komma djur än människor genom de portarna..
 
Så..  DÅ har jag sagt mitt i det här också..
 
Logiken talar för att planet har kapats eller att det har krachat..
 
Ha en fin Onsdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela