mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

Sol :)

Publicerad 2014-03-08 09:24:51 i Allmänt

O när eftermiddagen kommer tänker jag leta reda på lite lä o sitta ute o njuta en stund om det är möjligt..
Men tills dess har tänkt gå loss på ett projekt som känns..  Ja nästan omöjligt om sanningen ska fram.. Med det behövs o det SKA rensas i syrummet.. Är mycket där som jag aldrig kommer at kunna använda till nåt annat än röksignaler.. Så det är jag, sopsäckar o ett maniskt fokus på ordning som ska få rasa här i ett rum idag..   Jag ser nästan fram emot att "hitta" saker som jag inte har en aning om att det finns..   Samtidigt skrämmer det lite.. 
KAn ju bli så att jag i mitt behöv av röjande röjer bort sånt som inte alls borde röjas undan..  Fast jag tänker lite så här.. Om någon inte har saknat nåt som kan tänkas finnas där inne under den tiden det har funnits där lär de ju knappats sakna det om det inte längre finns där heller väl???
 
Eller är det underligt att resonera så?
 
Hur som helst.. Det är det som står på schemat idag:)
 
Så egentligen har jaga inte alls tid att sitta här o låta tiden gå till spillo:)
 
I synnerhet inte om jag ska få belöna mig själv med lite god bok i solen senare:)
 
Ha det gott alla rara:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela