mindremillan.blogg.se

38 årig hemmafru med ADHD och övervikt..Mindremillan är ett utlopp för att bli mindre.. Både fysiskt och med adhd problematiken:) Kan det glädja nån annan så TOPPEN..Om inte så glädjer det i alla fall mig:)

Uträkning.

Publicerad 2014-03-26 10:09:27 i Allmänt

Gårdagkvällensroddmaraton..
23 strokes per minute (snittar det på 23 då jag varvade o låg mellan 20 o 27)
9 meter/stroke
74 minuter..
23x9=207
207x74=15 318
Ja med det blev ungefär 1½ mil då:)
Det är det dubbla mot vad jag har gjort tidigare:)
 
Idag ska jag inte ro alls.. Känns som om kroppen behöver vila från maskinen idag.. Mör lite här o var i kroppen faktiskt, inte träningsvärk men det är trötta muskler i nacken o i sidorna..
Så jag får väl gå loss på lite städning o sen blir det nog en omgång pilates framåt kvällen:)
 
Ha det fint, det ska jag:)
Men nu ska jag ha frukost för jag är grymt hungrig!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jinxess

mindremillan är mitt sätt att blir lite mindre.. Både rent fysiskt och även lite mndre adhd:ig.. Jag är född -74 vilket kvalificerar mig som tant:) Lägger nog up det mesta jag har att säga så du kan få se både glädje, sorg, ilska, kärlek missnöje och allt annat oxå.. För så funkar jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela